توزیع بسته های لوازم التحریر در بین دانش آموزان یتیم 

توزیع بسته های لوازم التحریر در بین دانش آموزان یتیم 

تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان یتیم و نیازمند ۱۳۰ بسته لوازم التحریر به همراه ۳۰ عدد کیف مدرسه در بین آنها توزیع می شود.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان یتیم و نیازمند ۱۳۰ بسته لوازم التحریر به همراه ۳۰ عدد کیف مدرسه در بین آنها توزیع می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: لوازم التحریر تهیه شده شامل دفتر، مداد، مداد پاکن، تراش، خودکار است که در کیف های مدرسه قرار داده شود تا با اولویت دانش آموزان یتیم به آنها اهدا شود.

وی ابراز کرد: برای تحقق این امر ابتدا با کمک بچه های مسجدی گروه جهادی کانون شهید باکری دانش آموزان یتیم و نیازمند را شناسایی کرده و سپس با جمع آوری کمک های مومنانه خود بچه ها و تعدادی خیرین اقدام به خرید این اقلام کردیم.

حجت الاسلام خاوری دستگیری اظهار کرد: امروز با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی قطعا بچه های یتیم بیش از پیش احساس بی کسی و بی پدری می کنند و به دلیل عدم تمکن مالی نمی توانند کیف و لوازم التحریر تهیه کرده بنابراین مجبور به ترک تحصیل می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب با اشاره به هدف از اجرای این برنامه، بیان کرد: برای این که دانش آموزان نیازمند به ویژه ایتام در سال تحصیلی جدید از تحصیل باز نمانند به همین منظور تصمیم گرفتیم تعدادی لوازم التحریر و کیف مدرسه تهیه کرده و در بین آنها توزیع کنیم.

وی دستگیری از مستمندان را امری خداپسندانه دانست و تاکید کرد: امیدواریم با دست های یاری گر شما در هیچ کجا از کشور دانش آموز بی بضاعتی به دلیل عدم توان مالی در تهیه این اقلام از مدرسه رفتن باز نماند.

 

حجت الاسلام خاوری در خاتمه عنوان کرد: عمده فعالیت های و برنامه های گروه جهادی کانون شهید باکری در ایام کرونایی و در لبیک به توصیه های رهبری، فعالیت در راستای کمک به محرومین و نیازمندان است  و خدا را شاکریم تاکنون با کمک های مومنانه خیرین و مردم توفیقی نصیب شده در این راه خدمت کنیم.

پایان پیام/ 586